جستجو
دسته بندی کالاها
    منو Close

    شهر قطعات یدکی ( موتور , گیربکس , جلوبندی )

    banner

    موتور، گیربکس و جلوبندی از جمله قسمت‌های مهم و حیاتی خودرو هستند. اگر مشکلی در این قطعات به وجود بیاید، ممکن است تأثیر زیادی بر روی عملکرد خودرو داشته باشد.

    قطعات یدکی موتوری


    روغن ریزی در خودرو به معنای افتراق روغن از قسمت‌های مختلف موتور یا سیستم‌های دیگر آن است که ممکن است منجر به نشت یا افتراق غیرمنتظره روغن شود. در زیر به عوامل می پردازیم:


    سوراخ‌هایی که برای گذر روغن از قسمت‌های مختلف موتور یا سیستم‌های دیگر وجود دارند ممکن است به دلیل خرابی یا آسیب فیزیکی منجر به روغن ریزی شوند.شیرهای خراب یا فرسوده ممکن است در موتور یا قسمت‌های دیگر خودرو وجود داشته باشند و اگر فرسوده شوند یا خراب شوند، روغن از آنها نشت می‌کند.بلبرینگ‌های فرسوده یا آسیب‌دیده بلبرینگ‌هایی که به درستی کار نمی‌کنند یا خراب شده‌اند می‌توانند منجر به روغن ریزی شوند که باید تعویض گردد.ساییدگی یا گسستن در قطعات مانند توربو، مجاری روغن، خودروبرها و... ممکن است به نشت روغن منجر شود.اگر روغن ریزی در خودروی شما وجود دارد، بهتر است به سریع به یک تکنسین متخصص مراجعه کرده و علت آن را بررسی کرده تا مشکل برطرف شود و از خرابی‌های بیشتر جلوگیری شود.

    سوخت‌سوزی نامناسب موتور می‌تواند عوارض جدی برای عمر موتور و عملکرد خودرو ایجاد کند. این موضوع به صورت عمده به سه عامل مرتبط است: نسبت زمان اشتغال، سوخت به هوا، و فشار و دما در موتور.نسبت سوخت به هوا اگر نسبت سوخت نامناسب باشد (خیلی خفیف یا خیلی سنگین)، عملکرد موتور تحت تأثیر قرار می‌گیرد.سوخت‌سوزی خیلی سنگین ممکن است منجر به سوختن ناقص سوخت، رسوبات زیاد در سیلندرها، کاهش کارایی و حتی آلایندگی بیش از حد هوا باشد.سوخت‌سوزی خیلی خفیف ممکن است باعث افزایش دما در سیلندرها، افزایش نیتروژن اکسید در گازهای تخلیه و کاهش قدرت موتور شود.زمان اشتعال مناسب و به موقع برای سوخت در سیلندرها بسیار مهم است. اگر زمان اشتعال نامناسب باشد (خیلی زود یا خیلی دیر)، عملکرد موتور تحت تأثیر قرار می‌گیرد.زودتر باعث افزایش دما در موتور و افزایش فشار بر روی سیلندرها و افزایش دما در موتور و افزایش فشار بر روی سیلندرها شود.زمان اشتعال دیرتر از حد ممکن ممکن است باعث کاهش توان و کارایی موتور شود.

    فشار و دما در موتوردر سیلندرها و بخش‌های دیگر موتور نقش مهمی در سوخت‌سوزی دارند. اگر فشار یا دما در موتور نامناسب باشد، ممکن است سوخت‌سوزی نامناسبی اتفاق بیفتد و عملکرد موتور تحت تأثیر قرار گیرد .
    برای حل مشکلات سوخت‌سوزی نامناسب، اغلب نیاز به تنظیم مجدد سیستم اشتعال و سوخت‌رسانی موتور دارد. بهترین راه حل برای اصلاح سوخت‌سوزی نامناسب، مراجعه به یک مکانیک متخصص و با تجربه است که می‌تواند سیستم را بررسی کرده و تنظیمات لازم را انجام دهد تا سوخت‌سوزی بهینه‌تری در موتور ایجاد شود.

    شهریدکی پخش کننده انواع قطعات یدکی خودرو به صورت عمده و تکی شهر لوازم یدکی یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی فروشگاه های اینترنتی و نماینده شرکتهای ایساکو،دیناپارت،آماتاصمد،رفیع نیا،ویژن و...آماده اعطای نمایندگی به شهرستانها می باشد.

    banner
    فیلتر نماش فقط کالای موجود در انبار 🔵 Close
    کمترین مقدار: ریال بیشترین مقدار: 462,000,000 ریال
    0 462000000
    دسته بندی ها