جستجو
دسته بندی کالاها
    منو Close

    قوانین و مقررات شهریدکی

    قوانین و مقررات

    کاربر ان عزیز لازم است جهت استفاده بهینه از خدمات شهر یدکی کلیه موارد، قوانین و ملزومات شهر یدکی را مطالعه و تایید نمایندگرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی شهر یدکی  به دقت ملاحظه فرمایید.

    ورود کاربران به شهر  یدکی هنگام استفاده از حساب کاربری خود،استفاده از طرح‏‌های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدماتمی باشد. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین شهریدکی از سوی کاربر است.

    قوانین عمومی

    کلیه قوانین و ظوابط شهر یدکی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

    در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

    شهر یدکی حافظ کلیه اطلاعات شخصی کاربران می باشد و اطلاعات را صرفا جهت ایجاد یک فضای امن، راحت و مطمئن برای کاربر می باشد و شهر یدکی جهت این اصل ممکن است با کاربر در تماس باشد.

    روش ها ارسال

    بعد از انتخاب کالا و ثبت سفارش با دقت یکی از شیوه های ارسال مانند (الوپیک، اسنپ، پست و تیپاکس ، باربری ویا اتوبوس رانی) انتخاب کنید. توجه: بعد از انتخاب روش ارسال و ثبت سفارش، امکان لغو یا تغییر سفارش و شیوه ارسال وجود ندارد. در صورت بروز چنین مشکلی، برای تغییرات احتمالی با قسمت (پشتیبانی - لغو سفارشات) تماس حاصل فرمایید.کلیه کالاها توسط همکاران در انبار شهریدکی جمع آوری ،کنترل و آماده ارسال میشود. کلیه مراحل ارسال توسط دوربینهای نظارت و به مدت 20 روز نگهداری میشود.

    کاربران می توانند هر روزه از ساعت 8 صبح الی 6 بعد از ظهر با قسمت پشتیبانی شهر یدکی در تماس باشند.

    روش های پرداخت

    به مشتریان محترم توصیه می‌شود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت پرداخت اینترنتی انجام دهند.سفارشاتی که مـبلغ آن بیش از بیست میـلیون ریـال است، لازم است پیش از ارسال، از طـریق پرداخت اینترنتی تـسویه شـوند.شهریدکی این امکان را برای مشتریانی که تمایل دارند هزینه سفارش خود را هنگام دریافت کالا پرداخت کنند فراهم کرده است. در صورتی که آدرس تحویل سفارش مشتریان، تهران یا یکی از شهرهای تحت پوشش شهریدکی باشد، می توانید هزینه را هنگام تحویل گرفتن سفارش پرداخت کنید.

    تضمین اصل بودن کالا فقط برای کالاهای قانونی و معتبر

    اصالت کالاهای شهریدکی تضمین و تمامی آن ها با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می شود. از آنجا که شهریدکی برای تامین برخی از کالاهای ارائه شده در وب سایت، تنها با شرکت های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی همکاری می کند، مشتریان می توانند مطمئن باشند که کالاها دارای هولوگرام و برچسب معتبر هستند و از مجاری قانونی وارد کشور شده‌است.

    قوانین در مورد تصویرکالا

    با توجه به اینکه شرکتهای ایساکو ، سایپا ، دیناپارت ، ژرماتک ، آماتاصمد و .... شرکتهای تهیه و توزیع و بسته بندی کالا می باشد و با توجه به اینکه در زمانهای مختلف با تولیدکنندگان مختلف قرارداد دارند، لذا خریداران محترم، ملاک تصاویر شکل فیزیکی کالا می باشد و ممکن است از لحاظ ظاهر و بسته بندی در زمانهای مختلف متفاوت باشد. بنابراین خریدار حتما باید به برند و شکل فیزیکی کالا توجه نماید.

    قوانین مغایرت واریز و قیمت

    اگر درحین ثبت سفارش یا بعد از خرید کالا، بدلیل مشکلات سیستم یا خطای انسانی در فاکتور و پرداخت واریزی مشکلی از لحاظ قیمت و واریز نشدن حواله یا تعدد واریز به حساب صورت گرفته باشد، خریدار و فروشنده می بایست سریعاً اطلاع رسانی کرده و بعد از 72 ساعت نسبت به تسویه یا عودت کالا اقدام کنند.

    قوانین تعویض کالا

    . درصورت وجود هرگونه ایراد کارخانه ای میتوانید محصول خودرا با رعایت حفظ سلامت فیزیکی به واحد فروش و هماهنگی و ارسال سایت بفرستید و محصول جایگزین را دریافت نمایید . خواهشمندیم در جهت ارائه خدمت بهتر به نکات زیر توجه فرمایید .

    قوانین تعویض کالا

    1- تمامی هزینه های برگشت کالای معیوب از سوی خریدار و ارسال مجدد محصول بدون عیب رایگان می باشد.

    2-خریدار موظف است که محصول را به همان شکل که دریافت کرده است ، درصورت وجود ایراد باز پس بفرستد و ایجاد هرگونه تغییر در ظاهر محصول ، لوازم جانبی و جعبه دستگاه باطل کننده این قانون است. لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالای ارسالی، امکان استفاده از سرویس ضمانت تعویض قطعه را از بین خواهد برد.

    3- خریدار موظف است تا زمانی که مشکل بصورت کامل توسط کارشناسان بررسی گردد و نتایج آن به کاربر اعلام شود ، شکیبایی به عمل آورد.

    4- در بعضی موارد تعویض محصول ممکن است به طول بیانجامد ؛ چرا که محصولات معیوب به بخش کنترل کیفیت ارسال می شوند و بدیهی است که باید از طرف آنها تاییدیه کالا ارسال گردد تا بتوان برای خریدار محصول مجدد ارسال کرد.

    5-هزینه اولیه ارسال محصول معیوب توسط کاربر پرداخت میگردد و درصورت تایید وجود مشکل در کالا ، هزینه ارسال پرداخت شده از سوی کاربر ، به وی عودت می گردد.

     

    شرایط عدم پذیرش کالای مرجوعی

    کالا در صورت وجود هر گونه مواردی از جمله شکستگی، له شدن جعبه جنس، کثیف و روغنی شدن قطعه یا جعبه، استفاده نادرست از قطعه توسط تعمیرکار غیر متخصص پذیرفته نمی شود

     

    حقوق خریدار

    خریدار موظف است قبل از خرید کلیه مشخصات کالا را خوانده و طبق مشخصات ظاهری ، فنی و خواسته خود سفارش خود را بگذارد و شهر یدکی هیچ وظیفه ای در مقابل جنس سفارشی اشتباه نداشته و پس گرفته نمی شود.

    .مشتری میتواند سفارش خود را قبل از تحویل لغو کرده و مبلغ سفارش را بازپس ستاند

     

    توجه

    در صورتی که سفارشی برای مشتری ارسال شود و به علت عدم حضور وی در محل تحویل سفارش ( یا عدم پذیرش ) کالا به انبار شهریدکی بازگشت گردد ، هزینه برگشت و ارسال دوباره محصول از واحد ارسال به مقصد مشتری ، به عهده مشتری می‌باشد .

    هنگام ارسال محصول معیوب  خریدار موظف است تمامی اقلام دریافتی را اعم از : محافظ جعبه و تمامی متعلقات همراه ، فاکتور محصول ، درصورت وجود هدایای ارسالی و … را ارسال نماید .

    جنس و صحت سلامت کالای ارسالی توسط واحد قسمت فنی شهریدکی قبل از ارسال تایید می گردد وهرگونه شکستگی و روندگی به عهده شرکت نمی باشد.