جستجو
دسته بندی کالاها
    منو Close

    لیست قیمت شرکت رفیع نیا

    شرکت رفیع نیا


    شرکت‌ رفیع نیا تولید کننده قطعات جلوبندی خودرو یکی از شرکتهای بزرگ در صنعت خودروسازی هست. این قطعات اساسی هستند و برای عملکرد صحیح و ایمنی خودرو اساسی می‌باشند. شرکت رفیع نیا تولید کننده قطعات جلوبندی تلاش می‌کند تا با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مواد با کیفیت، قطعاتی را

    تولید کند که علاوه بر ایجاد عملکرد بهینه، ایمنی بالا، مقاومت در برابر فشار و شرایط مختلف جوی و همچنین دوام بالا را نیز داشته باشند.

    این شرکت‌ ممکن است در تولید قطعاتی نظیر سیستم‌های تعلیق، ترمز، تعادل و استحکام بندی، سیستم‌های جلوبندی (مانند طبق،قرقری فرمان،سیبک و ...) و غیره، فعالیت داشته باشند. این قطعات می‌توانند شامل قطعات فلزی، پلاستیکی و همچنین ترکیبی از این مواد باشند.

    شرکت‌ رفیع نیا تولید کننده قطعات جلوبندی خودرو توجه زیادی به کیفیت، استانداردهای ایمنی و رضایت مشتری دارند. آن‌ها برای دستیابی به این اهداف، عموماً از تحقیق و توسعه مداوم، آزمایش‌های دقیق و استفاده از فناوری‌های نوین استفاده می‌کنند.

    شهریدکی پخش کننده و نماینده شرکت رفیع نیا تولید کننده قطعات جلوبندی به صورت خرید و فروش عمده و تکی شهر لوازم یدکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی و نماینده شرکتهای ایساکو،دیناپارت،آماتاصمد،رفیع نیا،ویژن و... آماده اعطای نمایندگی به شهرستاها می باشد.

    فیلتر نماش فقط کالای موجود در انبار 🔵 Close
    کمترین مقدار: ریال بیشترین مقدار: 21,759,150 ریال
    0 21759150